Кіріспе (пән бойынша)

Денсаулық сақтау жүйесінде науқастарға бағытталған үлгі құру ақпаратпен алмасуды, ашық диалогты және науқастарды қамтитын денсаулық сақтау жүйесіндегі барлық қатысушылардың өзара іс-қимылын қамтиды. Науқастарға бағытталу кезінде көңіл бөлу қажет науқастың ақпаратты білуге ​​ұмтылуына, шешім қабылдауды бөлісуге және сәйкесінше жауапты болуды білдіреді.

Үлгі ақпарат пен дәлелдерді, соның ішінде науқастың пікірін ортақ пайдалану арқылы тиімді әріптестік құру арқылы бірлескен шешім қабылдау тұжырымдамасына негізделген; шешімдерді анықтау және талқылау, әрекеттерді үйлестіру. Бұл технология әлемдік денсаулық сақтау жүйесінде белсенді түрде жүзеге асырылуда және науқастың қанағаттануына, науқастың мәселесін дәл сәйкестендіруге және науқаспен қарым-қатынас жасауға және тиімді сақталуына қол жеткізудің коммуникативтік дағдыларын қалыптастыруды қамтиды. Дәрігер-науқастың қарым-қатынасының сапасы медициналық нәтижелерге, медициналық қызметтермен қанағаттануына, емдеуге бейімділігіне, медициналық қателіктердің болуына әсер етеді.

«Коммуникативті құзыреттілік» тек қарым-қатынасқа ғана емес, білім мен тәжірибелік дағдыларды да қамтиды, сондықтан тиісті оқыту коммуникативтік дағдыларды айтарлықтай жақсартады. Қажетті мәлімет жинау кезінде дәрігерге барғанда және науқастың жүргізу жоспарын талқылау кезінде байланыс сапасы науқастың денсаулығына әсер етеді. Тиімді қарым –қатынас компоненті науқасты оқыту бағдарламасын өндеу үшін негіз ретінде пайдаланылуы мүмкін.

Осыны ескере отырып, студенттердің коммуникативтік дағдыларын дамыту әлемдегі барлық медициналық мектептерде медицина қызметкерлері үшін оқу бағдарламаларының бөлінбейтін компоненті болды. Коммуникативтік дағдыларды оқытуда жинақталған тәжірибеге қарамастан, жүйелі сипатқа ие және отандық білім беру үшін ғана емес, бірқатар мәселелер бар.